Методична діяльність
В своїй роботі широко використовую такі методи і технології як «Мозковий штурм», «Відкритий мікрофон», «Акваріум», використовую також метод ПРЕС. На уроках поєдную індивідуальні і групові форми роботи, створення проектів.
Значне місце відвожу для формування навичок узагальнення. З цією метою учні виконують завдання скласти схему, таблицю.
Не менш значимим є завдання формування мовленнєвої компетенції. Учні мають вірно вживати терміни, правильно писати назви державних органів, посад. Під час дискусій, бесід, роботи в групі, вони обмінюються думками, підтримують полеміку, вчаться поважати думку один одного.
Однією з ключових проблем, над якими я працюю, є формування соціальної компетенції. Формуванню цієї компетенції сприяють рольові ігри, уроки-суди, які ми з учнями використовуємо.
Вважаю актуальним використовувати міжпредметні зв’язки. Реалізую це через:
- Розв’язування хронологічних задач
- Робота з візуальними джерелами
- Робота з картографічним матеріалом
- Робота з літературними творами
- Робота з творами світового кінематографу
Останнім часом я почала використовувати комп’ютер у навчальному процесі. У мене склалися такі форми застосування ІКТ на уроках:
- Робота в Word: тексти документів, тести, контрольні роботи, дидактичний роздатковий матеріал;
- Робота в Excel :таблиці, діаграми, схеми;
- Робота в PowerPoint:
- Мультимедійн презентації вчителя – найбільш важливу інформацію на слайді можна анімувати. Рух окремих частин слайда приверне увагу учня. Презентація дозволяє ілюструвати розповідь, зробити урок більш організованим, наочним, цікавим, мобільним;
- Мультимедійні презентації учнів – організація самостійної роботи, що дозволяє розширювати і поглиблювати знання учнів, проводити величезну дослідницьку роботу, проявляти творчий підхід до досліджуваної теми.