Меню сайту
Календар
Архів записів
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Науково-методична діяльністьМетодична діяльність В своїй роботі широко використовую такі методи і технології як «Мозковий штурм», «Відкритий мікрофон», «Акваріум», використовую також метод ПРЕС. На уроках поєдную індивідуальні і групові форми роботи, створення проектів. Значне місце відвожу для формування навичок узагальнення. З цією метою учні виконують завдання скласти схему, таблицю. Не менш значимим є завдання формування мовленнєвої компетенції. Учні мають вірно вживати терміни, правильно писати назви державних органів, посад. Під час дискусій, бесід, роботи в групі, вони обмінюються думками, підтримують полеміку, вчаться поважати думку один одного. Однією з ключових проблем, над якими я працюю, є формування соціальної компетенції. Формуванню цієї компетенції сприяють рольові ігри, уроки-суди, які ми з учнями використовуємо. Вважаю актуальним використовувати міжпредметні зв’язки. Реалізую це через:
Останнім часом я почала використовувати комп’ютер у навчальному процесі. У мене склалися такі форми застосування ІКТ на уроках: - Робота в Word: тексти документів, тести, контрольні роботи, дидактичний роздатковий матеріал; - Робота в Excel :таблиці, діаграми, схеми; - Робота в PowerPoint:
|